Продавець СANDIA - только лучшее для вашей ванной! розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
732 відгуків
+380 (93) 691-20-50
+380 (63) 775-55-06
+380 (68) 187-47-41
+380 (50) 227-10-14
Степана Бандеры, 10, Київ, Україна
Кошик
- ВСЕ ЛУЧШЕЕ ДЛЯ ВАШЕЙ ВАННОЙ!

Поширені питання

  • На какие товары предоставляется гарантия?

    На товары в нашем магазине предоставляется гарантия, подтверждающая обязательства по отсутствию в товаре заводских дефектов. Гарантия предоставляется в соответствии с гарантийной политикой производителя. Срок гарантии на изделия из пластика- 3 года, на изделия из латуни- 5 лет.

    Подтверждением покупки в интернет-магазине "Candia.com.ua" служит чек, полученный при получении товара.

     

    Пожалуйста, проверьте комплектность и отсутствие дефектов в товаре при его получении (комплектность определяется описанием изделия или руководством по его эксплуатации).

     

    Будь ласка, зберігайте чек, отриманий при отриманні товару протягом усього терміну експлуатації.

  • Я можу обміняти або повернути товар?

    Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

     

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

     

    товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень тощо;

     

    товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

     

    збережені всі ярлики і заводське маркування.

  • Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Ви можете надіслати товар назад з допомогою "Автолюксу", "Нічного Експреса" або "Нової Пошти".

     

    Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

  • В каких случаях гарантия не предоставляется?

    Гарантийные обязательства не распространяются на следующие неисправности:

     

    естественный износ изделий;

     

    случайные повреждения, причиненные клиентом при установке товара или повреждения, возникшие вследствие небрежного отношения или использования (воздействие жидкости, абразивных и сильнодействующих средств по уходу за изделием; запыленности, загрязненности и т. п.);

     

    повреждения в результате стихийных бедствий (природных явлений);

     

    повреждения, вызванные перегревом или переохлаждением изделий;

     

    пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner